17. joulukuuta 2010

Uusi blogi, uusi minä.

Heissan vain kaikille siellä toisella puolella ruutua :) Tosiaan toinen blogini pyörähtää tästä päivästä alkaen käyntiin ja toivottavasti tuo uusia tuttavuuksia ja kommentteja minulle. Entinen blogini oli nimeltään: silentfan, jos jotkut sitten sitä lukivat niin tietävät, että bloggailin lähinnä lolitasta, ostoksista ja sitten aina kun sattui jostain ihan aivan muusta. Viime blogissani ei ollut minkäänlaista aikaväliä milloin bloggasin, kunhan vain jaksoin ja oli aihetta, ja taidan tehdä tämän blogin kanssa samalla tavalla. Nyt teillä sitten on mahdollisuus kommentoida tuonne alas, mitä tahdotte blogini sisältävän? Jokaisella varmasti löytyy se minuutti aikaa kirjoittaa vaikka vain yksi sana :) Ja toivomuksia saa esittää jokaisessa postauksessani, mahdollisimman uusimpaan tietenkin kannattaa kommentoida, jotta huomaan nopeammin. Englannin taito kirjoittamaan on niiin heikko etten siihen taida ruveta, kun kukaan ei saisi selvää mitä kirjoitan ja kirjottaisin vain jotain turhaa ja epäselvää. Olen ajatellut luoda vähän videopostauksia, ehkäpä tutoriaaleja, jotain sentään videon muodossa, mutta valittava kieli on ollut mietinnässä jo jonkun aikaa. Mutta jotta saisitte käsityksen minkälainen henkilö täältä puolelta ruutua kirjoittelee niin ehkä pari asukuvaa näin aluksi:



Olen dramaattinen, ja se saattanee johtua siitä että olen ilmaisupainotteisella luokalla.



Sweet lolitasta kiinnostunut tyttö, Espoosta

Leikkimielinen, vaikka 14 vuotta täytin jo.

~ Sweet kiittää ja kumartaa, Have a sweet day!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti