31. toukokuuta 2011

Challenge- Part 1

Eli nyt ajattelin toteuttaa minun itse suunitteleman haasteeni yhden osan :). Eli tänään päätin kertoa: Kerro 7 faktaa itsestäsi.

1. Saan rahani burandoon jakamalla mainoksia, ja voin kertoa se ei ole helppoa.
2. Käytän raha-asioihin sekä ulkonäköni miettimiseen paljon aikaa, ja yleensä lopputulos niitä mietittyä ei ole hyvä.
3. Olen melkein jokaiselle lolitalle kateellinen jos hänellä on edes yksi kadehdittava asia minun mielestäni, ja vaikka hänen koko muu elämänsä on pois raiteiltaan.
4. Minulla ei ole ollut muutamaan vuoteen lempibändiä, ja minulle oli yllätys kun löysin sen vihdoin noin kuukausi sitten : Capsule
5. Noin vuosi sitten kävin vuoden psykiatrialla. Minua oksetti kokoajan ja siihen yritettiin etsiä psyykkistä syytä.
6. Nykyisessä luokassa ei mene niinkuin toivoisin.
7. Olin aloittanut syömishäiriö blogin mutta poistin sen (onneksi).

Tuossa siis muutama fakta mitä aika moni ei luultavasti minusta tiennyt :).

Ensi kerralla tarkoituksena olisi tulla postausta miitistä, odotan vielä joitakin kuvia miitistä joten heiheij, ennen niitä ^^.


In English: So, today i thought to do a part 1 of my challange, and it´s : tell 7 things about yourself.

1. I get my money for brand sharing ads, and i can tell it´s not easy.
2. I spend alot of time thinking my looks and money, and usually result isn´t good.
3. I am envious almost to all lolitas, if they have even one think that i like.
4. I didin´t have a favourite band like over two years, and i was suprised when i finally find it: Capsule.
5. Maybe year ago I went to a psychiatrist, and went there a year. Cause doctors tried to find a reason why i always wanted to vomit. ( But i newer did. )
6. I don´t like my class. And there is not going like i would it like to.
7. I was started a eating disorders blog, but then stoped it ( luckily ).


But there was a cauple of things what you didn´t knew about me :).

And next time i will post about a meet up, i am still waiting for couple of pictures so bybye, untill them ^^.








~ Sweeth
.Have a sweet day! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti